HTML

Eszti and the bird with milk

Friss topikok

  • kaszabeszter: Sejtettem, hogy valakinek szemet fog szúrni :) Higgyétek el ez puszta véletlen volt! :) "Sajnos" a... (2014.07.02. 09:52) újabb füstjelek
  • gaborkaszab: Te felbevagva fozted meg a tojast?? :D (2014.07.01. 10:45) Helyzetjelentés
  • kaszabeszter: Már az piros pont, ha ő csinálta a reggelit :))) (2014.06.05. 20:09) kicsi lány életjelet ad

Címkék

2014.07.02. 09:49 kaszabeszter

Sziasztok!

 

(Most egész gyors voltam,nem? Legyetek büszkék rám!:))

 

Beteljesült a jóslatom és ismét a csodás gépnél kell dolgoznom a héten. Brühühü!

Így tegnap nagy felindulásomban és fájdalmamban elmentem az ügynökséghez, aki adta a munkát, hogy kérem, szépen keressenek nekem másikat. Igen ám, de ez nem megy ilyen könnyen! Ahhoz, hogy ők el tudjanak kezdeni keresni munkát itt fel kell mondanom és szépen várnom rájuk. Na perszeeee! Így bementem egy másik ügynökséghez is regisztrálni, ha lesz munka itt viszont látásra lesz.

A hétfői napom tiszta szerencse sorozat volt (ismét):

Amikor indulni kellett volna már a kocsihoz, hogy megyünk dolgozni, természetesen nem találtam a kulcsom. Ebből mi lett? Cipő le, és körbe rohanjuk a házat, hátha gyorsan meglátom valahol. Ajtót a konyhában csuknám vissza, természetesen gyorsabb volt a kezem, mint a lábam. Eredmény: nagy kiabálás, egy lábon ugrálás és szentségelés. Természetesen fél napig alig bírtam rálépni, és tiszta lila a körmöm. Lehet gratulálni!

Három égési sérülés a jobb kezemen.

Persze Esztike nem adta fel és továbbra is hozta a formáját!

Az izzó eszközön felejtettem a rongyot, háromszor és mindegyik alkalommal kigyulladt. Jó volt! Ismét lehet gratulálni! :)

Amikor ezt a szintet elértem, kicsit gondolkodóba estem, hogy lehet át kellett volna aludnom a napot…:)

Tegnap ugye voltam az ügynökségeknél. Utána mentem be dolgozni és képzeljétek el, hogy nagyon fájtak már a kezeim és láss csodát! Tönkre ment a gép! Egy óráig tartott mire megjavították, így újult erővel tudtam megint dolgozni. Erre mondják talán, hogy minden okkal történik? :)

 

Csók a családnak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiandthebirdwithmilk.blog.hu/api/trackback/id/tr1006466137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása