HTML

Eszti and the bird with milk

Friss topikok

  • kaszabeszter: Sejtettem, hogy valakinek szemet fog szúrni :) Higgyétek el ez puszta véletlen volt! :) "Sajnos" a... (2014.07.02. 09:52) újabb füstjelek
  • gaborkaszab: Te felbevagva fozted meg a tojast?? :D (2014.07.01. 10:45) Helyzetjelentés
  • kaszabeszter: Már az piros pont, ha ő csinálta a reggelit :))) (2014.06.05. 20:09) kicsi lány életjelet ad

Címkék

Helyzetjelentés

2014.05.24. 17:34 kaszabeszter

Ma van a kint létem 15,. napja. Huhuuuuu! :)

Elég sok minden történt velem, amióta kint vagyok. El is voltam tűnve. Így ezért elnézést kérek mindenkitől! :)

Az álláskeresés folyamatban van. Voltam ügynökségeknél regisztrálni. Az egyiknél, amikor beregisztráltam (csütörtökön), már mondták, hogy állandó dolgozót keresnek egy gyárban, így megkértek menjek vissza másnap és megmutatják a helyet. Így is történt. Nem nagy munkáról volt szó, és nagyon monoton lett volna. De munka lett volna. Igen ám, de most jön a csavar! Ugyanez a cég telefonált fél hatkor ugyanezen a napon. Vasárnapra a SP Groupnál egy egy napos munka van. Természetesen el is vállaltam. Nagyon pörgős 10 órás munka volt. Hál istennek :)
Hétfőn nem tudtam még bemenni dolgozni, mert mennünk kellett 14:30-kor Birminghambe National Isrance Numbert intézni(itteni biztosítás). Így keddre vártak sok szeretettel. El is mentem reggel 6-ra, dolgoztam egy órát, amikor odajött hozzám a csoportvezető, hogy nem szólt neked senki? Pénteken írt az ügynökségnek, hogy nem kellenek az új dolgozók. Így menjek haza. Oké, hurrá! (mellesleg megjegyzem, hogy olyan hírek terjengtek, hogy ez az autóalkatrész gyár elég rák keltő dolgokkal foglalkozik, így nem is bánom, hogy így alakultam a dolgok).

Gondoltam, hogy mindennek meg van az oka. Nem is voltam szomorú, majd rendeződik minden szépen. Úgyhogy hazamentem és pihentem kicsit.

Aznap dél körül hívott a másik ügynökség, hogy menjek be 14:00-ra a Wild Springsbe dolgozni. Három napos munkáról lenne szó. Tádá! Kezd is megoldódni itt minden :) Mondtam nekik, hogy megyek szívesen, de nem ismerem a céget és nem tudok, hogy eljutni oda ebből kifolyólag. Mike (aki tartja velem a kapcsolatot ennél a munkaközvetítő cégnél) elvitt a munkahelyre. Ez is kocsikkal foglalkozik, méghozzá az üléseknek a vázát csinálja. Nekem az a feladatom,különböző alkatrészeknek le kell ellenőriznem, hogy megfelelő méretűek-e vagy sem. Ergo ülős munka. Nagyon tetszik amúgy, attól függetlenül, hogy ez is kicsit monoton :)
Képzeljétek! A csütörtökből péntek lett, a péntekből jövőhétvége, így most addig biztos ott fogok dolgozni. így jöhet még egy Huhuuu :)

Hétfő, Birmingham: Reggel keltünk időben és bementünk várost nézni. Nagyon szép városról van szó. Néhány képben:

 

DSC_0966.JPG

DSC_0967.JPG

DSC_0968.JPG

DSC_0976.JPG

Első munkanapom után, amikor hazaértem a többiek éppen grilleztek, Évi meg gyrossal várt. Befaltam mindet :)

DSC_0929_1.JPG

Mostanában nagyon oda figyelek az étkezésemre és arra, hogy ne egyek semmi olyan ételt, amiben kicsi laktóz is előfordulhat (büszke lehetsz rám anyu! :) ) Azt vettem észre, hogy nagyobb is lett az étvágyam (le is kopogtam gyorsan). Hurrá :)))
Ilyesmi reggeliket készítek magamnak (csakhogy lássátok, nem kamuzok):

DSC_0927.JPG

 

 Na mára ennyit belőlem!

Csók a családnak! :-*

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiandthebirdwithmilk.blog.hu/api/trackback/id/tr176201963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V_Ny 2014.05.24. 17:46:29

Huhuuu, huhuuu:):) Szorítunk;)

gaborkaszab 2014.07.01. 10:45:26

Te felbevagva fozted meg a tojast?? :D
süti beállítások módosítása